Aktivnost unutar elementa 4.3. Pilot projekt - primjena modula na učenike
Autor: Ksenija Škorić, 21. 3. 2016.
Cilj je pilot projekta aktivno uključiti učenike u radionicu u kojoj će se upoznati sa novim modulom Menadžment u agroturizmu . Važno je bilo osposobiti učenike za samostalno savladavanje svih radnih zadataka i procesa u poslovnoj organizaciji i davanje prijedloga za rješavanje problema i planiranje daljnje strategije poslovanja i razvoja obiteljskog gospodarstva. Učenici su putem projektnih zadataka mogli bolje razumjeti uvjete koji vladaju u tržišnom gospodarstvu i tako bili u prigodi razviti osobnu kreativnost i inicijativnost važnu za poticanje poduzetničkog duha i interes za samostalno vođenje i obavljanje posla u stvarnome poslovnom svijetu. Pilot projekt se temelji na povezivanju teorije i prakse kako bi učenici dobili bolji uvid u razlike između teorijske osnove i stvarnog poslovanja..
Za provedbu pilot projekta izrađen je plan pilotiranja i evaluacijski upitnik za učenike čime se ocjenjuje usvojenost očekivanih ishoda učenja definiranih kroz novi modul u okviru predmeta Praktična nastava. Prema izvedbenom programu modula realiziraju se određene vježbe u okviru planiranih sati, a što obuhvaća obradu novog nastavnog sadržaja i praktične vježbe kroz istraživanje problemske situacije, raspravu, argumentiranje i prezentaciju rezultata.
Evo što je o pilot projektu rekla učenica 3. razreda: „ Drago mi je što sam doprinijela provedbi pilotiranja. Potaklo me je na razmišljanje o agroturističkom poduzetništvu i planiranju vlastite budućnosti u tom području.“
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dnevni tisak |
Škola |
> Portal za škole |
> MZOS |
> ASOO |
> AZOO |
> Daruvar |
> TOUR DE MATOUR |
> Agencija za mobilnost |
> Godišnjak maturanata |
> eLektire |
> Portal Nikola Tesla |
> edu.hr portal |